.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج غیرمنتظره رای‌گیری از فراکسیون اصولگرایان درباره محصولی
ه رغم تبلیغات فراوانی که طی چند روز اخیر صورت گرفته و این گونه القا کرده است که اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صادق محصولی حمایت می‌کنند؛ نتایج رای‌گیری نمادین در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان نشان داد اوضاع مطلقاً این گونه نیست
نتایج غیرمنتظره رای‌گیری از فراکسیون اصولگرایان درباره محصولی

به رغم تبلیغات فراوانی که طی چند روز اخیر صورت گرفته و این گونه القا کرده است که اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صادق محصولی حمایت می‌کنند؛ نتایج رای‌گیری نمادین در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان نشان داد اوضاع مطلقاً این گونه نیست.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، طی چندروز اخیر تبلیغات فراوانی صورت گرفته است تا این گونه القا نماید که اکثریت نمایندگان مجلس هشتم موافق حضور سید صادق محصولی در راس وزارت کشور هستند. در این تبلیغات گسترده این گونه ادعا شده که مخالفان وزارت صادق محصولی در اقلیت قرار دارند و دولت نهم برای کسب رای اعتماد مجلس به نامزد پیشنهادی وزارت کشور، راه چندان دشواری در پیش نخواهد داشت.

با این وجود، نتایج رای‌گیری نمادین در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان مجلس نشان داد اوضاع مطلقاً این گونه نیست و اتفاقاً اکثریت اصولگرایان مجلس (حداقل تا اکنون) مخالف صادق محصولی هستند.

یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شهاب‌نیوز تاکید کرد: در جلسه عصر امروز یک‌شنبه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان که به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد؛ یک رای‌گیری نمادین برای رای اعتماد به آقای محصولی انجام شد که فقط 68 نماینده به او رای مثبت دادند.

وی افزود: در این جلسه 157 تن از اعضای فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و آقای محصولی به رغم توضیحات نسبتاً مفصلی که برای نمایندگان مطرح کرد، نهایتاً 68 رای مثبت (سفید)، 21 رای ممتنع (زرد) و 68 رای مخالف (کبود) به دست آورد.

این نماینده مجلس ادامه داد: نتایج این رای‌گیری نمادین آشکارا نشان داد که اکثریت فراکسیون اصولگرایان هنوز از توضیحات و دفاعیات آقای محصولی قانع نشده‌اند. با این وصف اگر نظرات سایر طیف‌ها از جمله فراکسیون اصلاح‌طلبان که طبیعتاً مخالف آقای محصولی هستند را در نظر بگیریم، وی هنوز از تعداد آرای کافی در مجلس برخوردار نیست.

وی تاکید کرد: البته این امر به معنای آن نیست که آقای محصولی نهایتاً رای نخواهد آورد چرا که اغلب نمایندگان مجلس با توجه به بیانات صریح رهبری معظم انقلاب و ماجرای استیضاح علی کردان، نگران هستند رای منفی به آقای محصولی شدیداً دولت را تضعیف کند و شائبه تقابل مجلس با رئیس جمهور را در ذهن برخی‌ها ایجاد نماید. با این حال، نتایج رای‌گیری نمادین عصر یک‌شنبه یک پیام بزرگ داشت و نشان داد فضای مجلس در قبال آقای محصولی اصلاً آن گونه نیست که برخی از رسانه‌های دولتی ترسیم می‌کنند.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد که شخصاً پیش‌بینی می‌کند آقای محصولی رای اعتماد مجلس را ولو به صورت ضعیف کسب کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1387
مهم این است که هم دولت و هم مجلس در این بحرانهای سیاسی و اقتصادی داخلی و بین المللی سهیم هستند و با حذف بسیاری از نیروهای متخصص و برخوردهای جناحی ، امروز باید پاسخگوی مردم باشند ، هرچند که به انتقادهای علمای دینی و متخصصان اقتصادی توجه نمی کنند . شورای محترم نگهبان در این ترکیب نقش اصلی را ایفا کرده بود ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.541 seconds.